Záznam zo schôdze dňa 14.04.2015

záznam si môžete stiahnuť TU

Záznam zo schôdze vlastníkov bytov a nebytových priestorov bytového domu
Veternicová 14, 16, 18, ktorá sa konala dňa 14.4.2015 o 17:30 hod.
v jedálni ZŠ Veternicová 20, Bratislava

 

 

             Prítomní:   za správcu bytového domu: .............. Byty spol. s.r.o., Ing. Pavel Puha, Marian Varga

                                 za vlastníkov: ...................................................... viď prezenčná listina (Príloha č. 2)

                                 za realizátora zateplenia domu: .......................... Ing. Oliver Holloš, Ing. Boris Bartal

                                 za vlastníkov – stavebný dozor: .................................................... Ing. Robert Helm  

 

 

                                 Program:

1.      Zahájenie

2.      Voľba predsedajúceho schôdze, zapisovateľa a overovateľov záznamu

3.      Informácie o vykonaných a pripravovaných prácach na zateplení domu

4.      Informácie o cenových ponukách

5.      Schválenie farebného riešenia domu
        5.1. Voľba funkcionárov schôdze

        5.2. Schválenie farebného riešenia domu

6.      Určenie a odhlasovanie priestorov pre potreby stavebnej firmy

7.      Hlasovanie o možnosti prevádzky antény spoločnosti SWAN

8.      Rôzne

9.      Uznesenia a záver

 

 

K bodu 1. Zahájenie

Schôdzu vlastníkov bytov otvoril zástupca vlastníkov Ladislav Varga-Korytár, privítal prítomných a odovzdal slovo  pánovi Ing. Puhovi. Pán Ing. Pavel Puha opätovne privítal prítomných a upozornil na stav, že momentálne je vlastníkov bytov prítomných len 34 a tým pádom plénum nie je uznášania schopné. Opýtal sa či má niekto z prítomných vlastníkov nejaké doplňujúce návrhy do programu schôdze. Nikto nemal žiadny doplňujúci návrh.  Prítomných sa spýtal či môžeme pokračovať v programe tak ako bol pôvodne plánovaný, na čo všetci prítomní vyjadrili svoj súhlas. Ďalej všetkých oboznámil, že hlasovania ktoré sú v programe môžeme vykonať až po hodine trvania schôdze, čiže až po 18:40 hod. Týmto bola schôdza zahájená.

 

K bodu 2. Voľba predsedajúceho, zapisovateľa a overovateľov

Zástupcovia vlastníkov navrhli za predsedajúceho schôdze pána Ing. Pavla Puhu. Všetci prítomní vlastníci vyjadrili jednoznačný súhlas s týmto návrhom a vzali ho na vedomie.

Ďalej  predsedajúci schôdze navrhol za zapisovateľa zástupcu vlastníkov p. Ladislava Varga-Korytára. Všetci prítomní vlastníci vyjadrili jednoznačný súhlas s týmto návrhom a vzali ho na vedomie.

Ďalej bol prednesený návrh na určenie overovateľov písomného záznamu zo schôdze vlastníkov. Dobrovoľne sa prihlásili pán Ing. Martin Holotňák a Mgr. Lea Bátorová. Obaja overovatelia boli jednotlivo a jednohlasne odsúhlasený plénom.

 

K bodu 3. Informácie o vykonaných a pripravovaných prácach na zateplení domu

Následne predsedajúci pripomenul, že v najbližších dňoch sa bude rozhodovať o pridelení finančných prostriedkov zo Štátneho fondu rozvoja bývania, že peňazí je v tomto roku dosť a naše číslo žiadosti je číslo 132 a máme veľkú šancu dostať peniaze už v prvej vlne prideľovania podpory. Ďalej požiadal o zhrnutie informácií o vykonaných a pripravovaných prácach pána Ing. Róberta Radiča, ako člena komisie pre výber projektanta a realizátora stavby a Ing. Olivera Holloša – konateľa spoločnosti Termo+ SK, hlavného realizátora stavby. Vlastníkov informovali hlavne o týchto skutočnostiach:

-        bola vykonaná kamerová sondáž kanalizácie v suteréne domu, ktorá potvrdila osadenie odvodu liatinovými rúrami, ktoré sú v dobrom stave a nie je ich potrebné meniť

-        pracovníkmi firmy Termo+ boli vykonané obhliadky stúpačiek, loggií a balkónov

-        bol popísaný postup, ako budú menené vodovodné a plynové stúpačky: ako dlho to bude trvať, ako sa ľudia budú musieť pripraviť na danú prestavbu (toalety, voda ... ), že bude nevyhnutná prítomnosť (prístup do bytu) všetkých vlastníkov na danej opravovanej stúpačke v jeden deň, tak aby sa zbytočne nenaťahoval čas odstavenia obyvateľov od vody a prístupu k toalete, atď. ...

-        ako sa bude zatepľovať strop prízemného podlažia, spoločné priestory pri pivničných kobkách, priamo v kobkách  a v uzamykateľných miestnostiach na prízemí. Je potrebné, aby mal realizátor včas prístup k týmto jednotlivým priestorom a hlavne ku všetkým priestorom (kobky). Včas budú vyvesené výzvy na sprístupnenie priestorov.  V prípade, ak sa nenájde majiteľ danej kobky, bude táto kobka za prítomnosti správcu a zástupcov vlastníkov komisionálne otvorená, strop bude zateplený, následne uzamknutá a zapečatená. Kľúč od zámku sa potom bude nachádzať u správcu domu. Majiteľ pivničnej kobky bude musieť znášať náklady spojené s týmto úkonom. Ing. Radič ešte požiadal prítomných, aby v pivničných priestoroch, pokiaľ tam majú nejaký odpad alebo nepotrebné veci, aby ich odstránili.

-        pán Ing. Holloš požiadal všetkých prítomných vlastníkov, aby v prípade nejakých požiadaviek, upozornení, alebo  sťažností neriešili tieto veci s jednotlivými robotníkmi na stavbe, ale výlučne so stavbyvedúcim, na ktorého bude na každom ozname vo vchodoch vyvesený kontakt (telefónne číslo). Ing. Radič ho doplnil a pripomenul aj predĺžený a upravený mandát komisie pre výber architekta a realizátora diela a zástupcov vlastníkov. Zástupcovia vlastníkov sa budú zúčastňovať kontrolných dní na stavbe minimálne 1 x týždenne, preto aby zbytočne nebol zaťažovaný stavbyvedúci každý deň nejakými požiadavkami, samozrejme pokiaľ nebudú urgentné, tak je potrebné smerovať požiadavky aj na zástupcov vlastníkov, ktorý ich potom na kontrolnom dni predložia.

-        samotné zatepľovanie fasády by sa malo začať zo strany od lesa a zároveň zo strany od hlavnej cesty, vždy budú vlastníci upozornení včas, tak aby mohli sprístupniť loggie a balkóny. Na jednotlivých oknách je potom potrebné mať zvnútra ponalepované štítky s označením, kde sa nachádza na ktorom okne sieťka proti hmyzu.

-        strecha sa realizuje samostatne od fasády, čiže tá nebude nijako zasahovať do samotného harmonogramu prác podľa jednotlivých sekcií zatepľovania fasád

-        prestavba výťahov sa začne realizovať až po dokončení výmeny stúpacích rozvodov, tak aby nedochádzalo k zbytočnému znečisťovaniu nových výťahov . Malo by to trvať približne 4 – 6 týždňov. Je potrebné s tým počítať a pripraviť sa na túto odstávku. Výťahy by sa mali robiť v priebehu prázdnin, kedy je najmenší pohyb užívateľov.

-        výmeny okien: kto má záujem si vymeniť okná, spoločnosť Termo+ dodala cenové ponuky na výmenu okien, buď na jednotlivé kusy okien, alebo na celkový byt. Tieto ponuky budú vyvesené aj na webovej stránke bytového domu www.veternicova141618.webnode.sk. Každý kto má záujem si môže ponuky pozrieť a v prípade záujmu objednať. Ing. Holloš upozornil na to, že výmenu je potrebné uskutočniť najneskôr do začatia výstavby fasády na danej stene. Ak niekto si bude chcieť vymeniť okná po tomto termíne, áno samozrejme môže, ale až po dokončení a odovzdaní stavby a dodržaní podmienok uvedených v návode firmy Termo+ tak, aby bola zachovaná celistvosť a funkčnosť izolačného plášťa fasády a tým aj podmienky poskytnutej 7-ročnej záruky.

 

K téme výmeny okien bola vznesená požiadavka:

 

Otázka Ing. Ján Karaffa:

Či by bolo možné zachovať pôvodné parapetné dosky na oknách, ktoré už boli vymenené a bolo počítané s dostatočným presahom? Lebo on má s týmto zlé skúsenosti a musel si dať znova prerábať tieto dosky, lebo mu do vnútra zatekalo.  

Odpoveď Ing. Holloš: Neodporučil niečo takéto robiť, lebo technicky je ťažko možné odhadnúť pri zakrivení steny a potrebnej hrúbke osadzovaného izolantu, že ako má byť veľký presah exteriérovej parapetnej dosky. Najvhodnejšie je ju vymeniť a zapracovať správne do nového izolačného plášťa novú dosku tak, aby naozaj tesnila. Osadzovať sa bude z 2mm hrubého hliníkového plechu, takže bude mať aj omnoho lepšie vlastnosti čo sa týka pohlcovania zvuku pri dopade dažďových kvapiek.

Doplnil Ing. Radič: Pokiaľ by sa aj vyskytol nejaký problém so zatekaním pod týmito parapetnými doskami, zhotoviteľ nám dáva 7-ročnú záruku na bezplatné odstránenie týchto porúch.

 

-        ďalšie informácie sa týkali zasklenia balkónov a loggií: k tejto téme odpovedal pán Ing. Bartal ktorý uviedol.  Požiadavky boli vznesené v niekoľkých bytoch a boli rôzne, čiže nie je momentálne vypracovaná cenová ponuka, lebo toto sa bude musieť riešiť s každým záujemcom osobne zvlášť. Niekde bol záujem o Fínsky bezrámový systém, niekde o ťažšiu konštrukciu s krídlovým otváraním, k tomu je potrebné potom aj prispôsobiť podklad zábradlia balkóna na ktorý by sa takýto systém staval.

-        Ing. Radič ďalej oboznámil prítomných s podmienkami montáže satelitov a klimatizácií. Satelity bude možné montovať buď na balkóny, na loggie, alebo na spoločný držiak namontovaný na strojovni výťahu. Satelit už nebude možné montovať na plášť budovy (držiaky hrdzavejú a zanechávajú veľké fľaky). Pri klimatizáciách je to trochu náročnejšie, lebo je nutné odviesť kondenzát, ktorý je agresívny a tiež poškodzuje fasádu. Tí, ktorí už majú namontovanú klimatizačnú jednotku, si budú musieť na vlastné náklady nechať túto jednotku zmontovať a po urobení fasády opäť na vlastné náklady nechať namontovať. Musí byť zabezpečené odborné ošetrenie fasády okolo držiaka jednotky. Do budúcna bude doplnený domový poriadok o články, ktoré budú stanovovať podmienky montáže satelitov a klimatizácií a potrebné súhlasy väčšiny vlastníkov, prípadné potrebné čestné prehlásenia. Klimatizačné jednotky budú musieť mať zabezpečený zber kondenzátu a ich montáž bude možná len na balkónoch alebo loggiách.

 

Otázka Ing. Kormaník:

On má na balkóne montovanú sieťku proti holubom. Či ju bude možné zachovať, alebo potom namontovať nejakú novú?

Odpoveď Ing. Holloš: Máme túto požiadavku od viacerých a máme pripravený taký háčikový systém, ktorý sa potom osadí do nového zatepľovacieho systému a po jeho obvode sa natiahne lanko na ktoré sa potom prichytí samotná sieťka. Táto príprava by mala stáť približne okolo 30 euro, ktoré si musí každý záujemca potom zaplatiť sám, lebo nie je to súčasťou projektu.

 

-        v nadväznosti na túto tému pán Ing. Holloš uviedol, že je hotová aj ponuka na montáž hliníkového sušiaku na prádlo cca 60 cm šírka s posuvnými šnúrami

-        na otázku či bude možné potom montovať neskôr na balkón nejakú poličku? Áno, firma Termo+ vypracuje manuál na montáž takýchto vecí, tak aby mohli byť dodržané všetky podmienky pre trvanie záruky.

-        na otázku či sa bude ošetrovať a natierať aj napr. svojpomocne postavené zasklenia na balkónoch (drevené okná viz. Veternicová 16 byt 11A)? odpovedal Ing. Radič – nie nebude sa to robiť, budú sa opravovať len tie časti balkónov a loggií, ktoré tam boli namontované pôvodne. Tie ostatné časti si môže nechať natrieť vlastník na vlastné náklady.

-        Ing. Puha v krátkosti ešte zhrnul niektoré veci ohľadom:

o   klimatizačných jednotiek, ich montovanie, odvod kondenzátu (fľaky na fasádach)

o   pivničné kobky, označenie majiteľov jednotlivých kobiek (niektorý vlastníci bytov nemajú žiadnu kobku)

o   drenážny odvod vody spod severnej steny

o   projektová dokumentácia a potreba dodržiavania technologických postupov, lebo budú kontrolované štátnym skúšobným ústavom a stavebným úradom

-        Ing. Radič pripomenul ešte parkovacie miesta pod západnou štítovou stenou. Tieto autá tam nebudú môcť parkovať počas realizácie zatepľovania steny a vykonávania výkopu

-        s príspevkom sa prihlásil aj Ing. Robert Helm ako stavebný dozor: upozornil všetkých, že určite nebude možné sa s každou drobnou požiadavkou obracať len priamo na stavbyvedúceho, lebo ten bude mať veľa povinností a starostí s technologickými postupmi a dodržiavaním iných povinností. Preto je tu on, ako stavebný dozor, aby chránil a predkladal naše záujmy a treba tieto požiadavky smerovať práve naňho. Že bolo uvedených veľa rôznych termínov, ale netreba mať z toho žiadny strach. Každá tá etapa bude včas oznámená vopred a každý bude mať dostatok času sa na ňu pripraviť.

 

 

K bodu 4. Informácie o cenových ponukách

Tieto informácie boli spomenuté v predchádzajúcom bode, lebo bolo podaných veľa informácií, ktoré na seba nadväzovali. Pre rekapituláciu boli spomenuté hlavne ponuky na výmeny okien, montáž predprípravy na zavesenie sieťok proti holubom, montáž a dodanie hliníkových sušiakov na prádlo, zasklené systémy na balkóny a loggie. Všetky tieto ponuky budú uverejnené na našej webovej stránke www.veternicova141618.webnode.sk .

 

K bodu 5. Schválenie farebného riešenia domu

 

5.1. Voľba funkcionárov schôdze

Nakoľko už ubehla hodina schôdze, predsedajúci vyzval k pristúpeniu vykonania hlasovaní. V tomto čase bolo prítomných celkom 57 vlastníkov bytov a nebytových priestorov. Ešte pred samotným hlasovaním ku schváleniu farebného riešenia vyzval Ing. Puha všetkých prítomných aby najskôr odhlasovali predsedajúceho, zapisovateľa a overovateľov záznamu schôdze.

za predsedajúceho bol navrhnutý Ing. Pavel Puha

za zapisovateľa bol navrhnutý Ladislav Varga-Korytár

za overovateľov zápisnice boli navrhnutý Ing. Martin Holotňák a Mgr. Lea Bátorová

 

5.2. Schválenie farebného riešenia domu

Po odhlasovaní funkcionárov schôdze predsedajúci predstavil nového technického pracovníka správcovskej spoločnosti Byty spol. s r.o. pána Mariana Vargu, ktorý nastúpil miesto pani Žoldošovej, ktorá je dlhodobo chorá. Potom vyzval zástupcu vlastníkov p. Korytára aby vykonal hlasovanie schválenia farebného riešenia domu.

Pán Korytár najprv spomenul priebeh zverejnenia jednotlivých farebných riešení na internete na domovej webovej stránke a priebeh a stav hlasovacej ankety, ktorá k danej téme prebehala. Do celkového výberu bolo na web stránke zaradených 10 farebných návrhov a boli označované veľkými písmenami. K návrhom neboli zverejnení ich autori. Do hlavného hlasovania, teda hlasovania na tejto schôdzi, postúpili 3 farebné riešenia s najviac hlasmi. Boli to farebné riešenia označené ako vizualizácia „A“; vizualizácia „F“ a vizualizácia „I“. Tieto farebné riešenia boli v deň schôdze 2 x farebne vytlačené a vystavené v mieste konania schôdze. Jeden výtlačok všetkých troch vizualizácií tvorí prílohu č. 1 tohto záznamu. Pán Korytár sa spýtal či všetci tieto 3 farebné riešenia videli a vedia za ktoré budú hlasovať? Približne polovica prítomných odpovedala že nie. Preto bola vyhlásená päť minútová prestávka, aby si všetci prítomní mohli všetky 3 návrhy prezrieť. Po prestávke bolo pristúpené k hlasovaniu za každú vizualizáciu zvlášť.

 

K bodu 6. Určenie a odhlasovanie priestorov pre potreby stavebnej firmy

Pán Ing. Radič predostrel nevyhnutnosť vyčlenenia priestorov pre potreby realizačnej firmy. Za prvé by to mala byť kancelária pre stavbyvedúceho a ďalšie dva priestory by mali byť pre účely uskladnenia materiálov realizátora a jeho subdodávateľov. Hlavne sa jedná o firmy ktoré budú realizovať stúpačky a výťahy, aby si tam mohli uskladniť drahšie menšie dielce. Na rozmernejšie materiály bude mať realizátor pristavené kontajnery.  

Tú prvú miestnosť navrhujeme vo vchode Veternicová 18 hneď vedľa hlavného vchodu, kde sa vymuruje priečka, osadia sa tam dvere a vznikne tak nový priestor.

Za sklady boli navrhnuté priestory dvoch mopedární medzi vchodmi 14 – 16, do ktorých je prístup z vonku. V mopedárňach sa ale nachádza veľmi veľa vecí niekoľkých vlastníkov. Preto v rámci týchto priestorov bude musieť komisia rokovať s konkrétnymi vlastníkmi, aby sa našli priestory potrebné pre realizátora stavby, ale aj aby sa našli priestory kam by sa tieto veci vlastníkov mohli premiestniť.

 

K bodu 7. Hlasovanie o možnosti prevádzky antény spoločnosti SWAN

Prevádzka antény za nájom nám bola ponúknutá na septembrovej schôdzi vlastníkov zástupcom spoločnosti Swan pánom Tomášom Miženkom. Pán Miženko nám dodal na požiadanie výkresovú projektovú dokumentáciu k používaným typom antén spoločnosťou Swan a všeobecný popis s približnými parametrami ako váha, spotreba energie a frekvencie na ktorých bude spoločnosť vysielať.

Na žiadosť Dr. Pavla Letka sme 25.11.2014 požiadali o zaslanie kompletnej projektovej dokumentácie k realizácii stavby s výpočtom ochranných pásiem podľa vyhl. MZ SR č.534/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na zdroje elektromagnetického žiarenia a na limity expozície obyvateľov elektromagnetickému žiareniu v životnom prostredí a MV SR č. 329/2006v217z2008 Z.z. o minimálnych zdravotných a bezpečnostných požiadavkách na ochranu zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou elektromagnetickému poľu. Požadovanú dokumentáciu sme nedostali.

K uvedenej téme prehovoril pán Ing. Radič a po dlhšej debate a príspevkoch z pléna, ktoré sa niesli v duchu, že nemusíme hneď dávať prenájom prvej firme ktorá príde a nechajme urobiť len predprípravu na tie antény a potom to prenajmeme, sme sa dohodli na znení uznesenia o ktorom budeme hlasovať.  

Uznesenie bolo navrhnuté takto: „Vlastníci bytov a NP súhlasia s umiestnením antény na šírenie internetového signálu na streche bytového domu s tým, že realizácia stavby antény musí byť ukončená pred začatím rekonštrukcie strechy. Zároveň poverujú správcu uzatvorením zmluvy po odsúhlasení podmienok zástupcami vlastníkov.“

 

 

K bodu 8. Rôzne

Do rôzneho sa prihlásil zástupca vlastníkov Ladislav Varga-Korytár. Dal do pozornosti akciu odvozu elektro odpadu, ktorú organizuje Miestny úrad. Odvoz odpadu je potrebné nahlásiť na MU Karlova Ves do 22.4.2015 a samotný odvoz sa uskutoční v sobotu 25.4.2015.

Ďalej sa slova ujal predsedajúci schôdze pán Ing. Puha a oboznámil prítomných s finančným stavom fondu opráv a účtu služieb. Na fonde opráv je k dnešnému dňu 191.408,94 € a na službách 28.972,16 € - z toho bude ešte uhradená 13.-faktúra Bratislavskej teplárenskej. Pravdepodobne v mesiaci máj budú znížené poplatky za byty, lebo nie je potrebné aby zostávalo na účte ročne 20 tisíc euro. Čo je potrebné pripomenúť, tak v rámci zateplenia a obnovy domu sa budú, na základe podmienok Štátneho fondu rozvoja bývania, čerpať ako prvé prostriedky vo výške 25% z celkovej sumy obnovy domu a to práve prostriedky z Fondu opráv.

Ďalej sa prihlásil pán Mikušiak a požiadal všetkých o vypínanie WiFi pripojení v nočných hodinách, aby sme mali o trochu elektrosmogu menej aspoň počas spánku.

 

 

K bodu 9. Uznesenia a záver

 

Uznesenie č. 1/14/04/2015 (k bodu 5.1.):

Vlastníci bytov a NP Veternicová 14,16,18 si volia funkcionárov schôdze a to:

za predsedajúceho Ing. Pavel Puha

za zapisovateľa Ladislav Varga-Korytár

za overovateľov zápisnice Ing. Martin Holotňák a Mgr. Lea Bátorová

 

O uznesení hlasovali nasledovne:

Prítomní v čase hlasovania: 57

za: 54; proti: 0; zdržali sa: 3

 

Uznesenie č. 1/14/04/2015 bolo schválené.

 

Uznesenie č. 2/14/04/2015 (k bodu 5.2.):

Vlastníci bytov a NP Veternicová 14,16,18 si schvaľujú farebné riešenie domu.

 

V hlasovaní boli tri návrhy:

farebné riešenie – vizualizácia „A“ (zelená – olivová, všetky 4 pohľady)

farebné riešenie – vizualizácia „F“ (zelená – viac odtieňová, iba 1 pohľad južný)

farebné riešenie – vizualizácia „I“ (šedo – bordová, všetky 4 pohľady)

 

O uznesení hlasovali nasledovne:

Prítomní v čase hlasovania:           57

za vizualizáciu „A“ hlasovalo:        47

za vizualizáciu „F“ hlasovalo:           8

za vizualizáciu „I“ hlasovali:             2

 

Uznesenie č. 2/14/04/2015 bolo odhlasované s výsledkom schváleného farebného riešenia domu podľa
vizualizácie „A“.

 

Uznesenie č. 3/14/04/2015 (k bodu 6):

Vlastníci bytov a NP Veternicová 14,16,18 schvaľujú návrh na poskytnutie priestorov pre potreby hlavného realizátora:

a)      priestor, ktorý bude novovybudovaný v priestoroch vchodu Veternicovej 18

b)      dva zatiaľ presne nešpecifikované priestory (predpoklad - mopedárne), ktoré dojedná s konkrétnymi užívateľmi komisia pre výber architekta a realizátora stavby

 

O uznesení hlasovali nasledovne:

Prítomní v čase hlasovania: 57

za: 57; proti: 0; zdržal sa: 0

 

Uznesenie č. 3/14/04/2015  bolo schválené.

 

Uznesenie č. 4/14/04/2015 (k bodu 7):

Vlastníci bytov a NP schvaľujú umiestnenie antény na šírenie internetového signálu na streche bytového domu s tým, že realizácia stavby antény musí byť ukončená pred začatím rekonštrukcie strechy. Zároveň poverujú správcu uzatvorením zmluvy po odsúhlasení podmienok zástupcami vlastníkov.

 

O uznesení hlasovali nasledovne:

Prítomní v čase hlasovania: 57

za: 20; proti: 21; zdržal sa: 16

 

Uznesenie č. 4/14/04/2015 nebolo schválené.

 

Na záver schôdze sa prihlásil o slovo Ing. Radič. Všetkým poďakoval za dobrý prístup, hladký priebeh vykonanej kontroly bytov – stúpačiek a loggií. Požiadal o trpezlivosť za hlučnosť, za prašnosť a vôbec počas celej stavby.

Predsedajúci poďakoval všetkým prítomným za účasť na schôdzi, vecné pripomienky, návrhy a schôdzu ukončil.

 

 

predsedajúci schôdze Ing. Pavel Puha v.r.

zapisovateľ Ladislav Varga-Korytár v.r.

overovateľ záznamu Ing. Martin Holotňák v.r. 

overovateľka záznamu Mgr. Lea Bátorová v.r. 

 

Príloha č. 1 – Návrhy farebných riešení domu - počet listov 9

Príloha č. 2 – Prezenčná listina k schôdzi vlastníkov bytov
                     Veternicova 14,16 a 18, konanej dňa 14.04.2015 - počet listov 6

Príloha č. 3 – Fotokópia udeleného splnomocnenia Ing. Antonovi Kováčikovi - počet listov 1

Príloha č. 4 – Fotokópia udeleného splnomocnenia p. Ľudmile Letkovej - počet listov 1 

 

záznam si môžete stiahnuť TU

Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode